Page 18 - Automobile-Magazine-Nisan-Mayıs-2002
P. 18

Yeni HR-V







         e:HEV






































                 onda, elektrifikasyon stratejisi kapsamında hibrit ürün
                 gamını genişletiyor. e:HEV logosu taşıyan yeni HR-V,
                 üçüncü jenerasyonuyla 5 Mart 2022 tarihinde Türki-
   18  H ye’de, 650 bin TL’den başlayan fiyatı ile satışa çıkacak.
        Yeni HR-V e:HEV, Honda’ya özgü i-MMD motor teknolojisi ile yüzde
        100 elektrikli araç sürüşüne en yakın deneyimi sunuyor. Honda HR-V
     MAGAZINE.COM.TR  Başkanı Takuya Tsumura, “Japonya’da çok sevilen HR-V modelimizin
        e:HEV için düzenlenen toplantıda konuşma yapan Honda Türkiye
        üçüncü jenerasyonunu gelişmiş hibrit teknolojimiz ile size sunmanın
        heyecanını yaşıyoruz. Honda olarak elektrifikasyon stratejimizin önemli
        adımlarından biri olan HR-V e:HEV modelimiz ile Türkiye’de de önemli
        bir başarıya ulaşmayı hedefliyoruz” dedi. Honda’nın 2050 ‘karbon nötr’
        hedefi ve hibrit teknolojisinin öncüsü olma sorumluluğu ile çalışmaları-
     AUTOMOBILE  na devam ettiğini belirten Takuya Tsumura, “B ve D segmentinden
        sonra C segmentindeki yeni hibrit modelimiz HR-V e:HEV ile de bu
        hedefimize  bir  adım  daha  yaklaştık.  Genişleyen  hibrit  ürün  gamımız
        ile Türkiye hibrit pazarındaki konumumuzu daha da güçlendireceğiz”
        dedi. Honda Türkiye için 2021 yılının başarılarla dolu ve unutulmaz bir
        yıl olduğunu söyleyen Honda Türkiye Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı
        Bülent Kılıçer ise, “Honda Türkiye için çok önemli kilometre taşlarını
        barındıran 2021 yılı, öncelikle bir başarı yılı oldu. Tarihi bir satış rakamı-
        na ulaştık. Öte yandan 2021’de Honda’nın küresel stratejisi olan elek-
        trifikasyona odaklanırken, tüketicilerimiz için de ürün çeşitliliğimizi
        arttırdık. Yılın ilk çeyreğinde Jazz e:HEV ile hibrit ürün yelpazemizi
        genişletirken City, Accord ve Civic modellerimiz ile de sedan ürün
        gamımızı tamamladık. Yani ‘Honda’yla Gelecek’ mottomuz kapsamın-
        da birçok yeniliğe imza attık, yeni yıla daha güçlü hazırlandık. Şimdi
        en önemli odak noktamız olan elektrifikasyon stratejimiz kapsamında
        önemli bir adımla yeni yıla başladık. SUV segmentinin Türkiye otomobil
        pazarında yüzde 43’lük bir orana sahip olduğunu ve sedan segmenti
        satışlarını bile geçtiğini göz önüne aldığımızda yeni HR-V’nin oldukça
        önemli başarılara sahip olacağını öngörüyoruz. . Yıl içinde 3 bin adet
        HR-V e:HEV satışı gerçekleştirmeyi hedefliyoruz” dedi.

      Automobile Magazine  | NİSAN - MAYIS 2022
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23