Page 8 - Automobile Magazine - 9.YIL Özel Kasım Sayısı Türkçe-İngilizce E-Dergi.
P. 8

Renault Grubu 2020'nin üçüncü çeyreğinde
                                                       10 milyar 374 milyon Euro gelir elde etti.







































             Renault Grubu CEO'su Luca de Meo:"Üçüncü çeyrek   Luca de Meo, CEO of Renault, declared: “This third quarter highlights
             sonuçları, Grup olarak ticari politikamızdaki değişimi yansıtıyor.    the change in our commercial policy, which now focuses on profitability
             Artık satış adetinden ziyade kâra odaklanıyoruz. Elektrikli   rather than volumes. Our EV performance, our E-TECH hybrid models
             araçlardaki performansımız, çok olumlu tepkiler alan E-TECH   which have been very well received, our liquidity reserves and our posi-
             hibrit modellerimiz, likidite rezervlerimiz ve pozitif enerjimiz bize   tive spirit give us confidence in the Group’s ability to start its recovery.”
             Renault Grubu’nun toparlanma planlarına dair güven veriyor"
             dedi.
    8        Ticari sonuçlar: üçüncü çeyreğin öne çıkanları  COMMERCIAL RESULTS: THIRD QUARTER HIGHLIGHTS
             2020’nin üçüncü çeyreğinde küresel otomobil pazarında
                                                            The third quarter of 2020 is marked by a recovery in the trend of the
             iyileşme eğilimi görüldü.Yılın ilk yarısındaki %28’lik düşüşe   global automobile market, with a 4.0% drop compared with a 28%
      MAGAZINE.COM.TR  Bu sayı 2019’un aynı dönemine göre satışların sadece %6,1   The Renault brand is strengthening its leadership in electric vehicles and
                                                            decline in the first half of the year. Groupe Renault sold 806,320 vehicles
             kıyasla bu dönemdeki düşüş yalnızca %4 ile sınırlı kaldı. Renault
                                                            during the quarter, down 6.1% compared with the third quarter of 2019.
             Grubu üçüncü çeyrekte 806 bin 320 araç satışı gerçekleştirdi.
                                                            accelerating the launch of the E-TECH hybrid and plug-in hybrid line-up
             oranında azaldığı anlamına geliyor. Renault markası elektrikli
                                                            in Europe. The Group stepped up its policy of price discipline during the
             araçlarda liderliğini güçlendirirken, Avrupa’da E-TECH hibrit ve
                                                            quarter.
             şarjlı hibrit ürün gamını da hızlandırıyor. Grup ayrıca, üçüncü
             çeyrek boyunca fiyat disiplini politikasını güçlendirdi.
      AUTOMOBILE  Avrupa’da pazar payı %10,3 oldu.          In Europe
             Grup, %5 oranında düşüş yaşayan Avrupa pazarında, üçüncü
                                                            In a European market down 5.0%, the Group maintained its good
                                                            momentum, with 405,223 units sold in the third quarter (-2.9%). Market
             çeyrekte gerçekleştirdiği 405 bin 223 satış adediyle (%-2,9)
                                                            share increased by 0.2 points to 10.3%.
             olumlu gidişatını sürdürdü. Pazar payı ise 0,2 puan artış ile
             %10,3 oldu.
             Gelişen pazarın lideri: ZOE                    Electric vehicles: ZOE leader in a growing market
             Renault, %107,2’lik artış gösteren Avrupa elektrikli araç pazarının   The Renault brand is the European leader in electric vehicles in a market
             lideri konumunda. ZOE, üçüncü çeyrek boyunca %157,4 artışla   up 107.2%. ZOE is the best-selling electric vehicle, with sales up
             27 binden fazla satış adetine ulaşarak en çok satan elektrikli   157.4% to more than 27,000 units over the quarter.The good level of
             araç oldu.                                     orders taken for the hybrid and full electric vehicles reinforce the Group’s
                                                            ability to meet its CAFE1 targets for 2020.
             Türkiye’de güçlü performans                    Strong performance in Turkey
             Renault Grubu, çok güçlü bir toparlanma (%+178,0) yaşayan   In Turkey, in a market experiencing a very strong recovery (+178.0%),
             Türkiye pazarında ise satışlarını %131,1 artırdı.   Groupe Renault increased its sales by 131.1% in the third quarter com-
                                                            pared with 2019.
             Üçüncü çeyrek gelirleri                        THIRD QUARTER REVENUES BY OPERATING SECTOR
             2020’nin üçüncü çeyreğinde Grup gelirleri, %8,2’lik düşüşle10   In the third quarter of 2020, Group revenues reached €10,374 million
             milyar 374 milyon Euro olarak gerçekleşti.     (-8.2% compared to last year).


      Automobile Magazine  |  FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX 2020
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13