Page 5 - Automobile Magazine - Kasım 2019
P. 5

Dacia Duster’a yeni nesil benzinli motorlar...















                                                         KEŞFET





 Dacia Duster, ürün gamına eklediği
 yeni nesil benzinli motorlar ile sürüş
 keyfini daha da artırıyor. 1.0 TCe
 100bg ve 1.3 TCe 150bg benzinli
 motorlar, çevreci özelliklerinin yanı sıra
 performansları ve düşük yakıt tüketim-
 leri ile dikkat çekiyor. Dacia Duster’ın
 4x4 versiyonlarında ilk defa kullanılan
 1.3 TCe 150bg benzinli motor, arazi
 performansını bir üst seviyeye taşıyor.

 Duster
 TCe 100: yeni nesil motor

 Yerini aldığı SCe 115’e göre daha yük-
 sek bir sürüş dinamizmi sunan 1.0 TCe
 100bg benzinli motor, yakıt tüketimi
 (5,4l/100 km) ve CO2 emisyon salımını
 (124 g/km) daha düşük seviyelere
 çekiyor. 5 ileri manuel vites kutusu ile
 şehir içinde ve şehirlerarası yollarda
 çok yönlü sürüş imkanı sunan yeni
 motor, 100 bg (74 kW) ve 160 Nm tork
 ile daha yüksek enerji verimliliği ve tur-
 bo sayesinde daha üstün performans
 sunuyor. Düşük devirlerden itibaren
 kendini gösteren motor, daha yüksek
 tork seviyesi sayesinde optimum sürüş
 keyfi sağlıyor. Endirekt enjeksiyonlu
 3 silindirli turbo motor, daha hafif ve
 kompakt olmasının yanı sıra en yeni
 teknolojileri bir araya getiriyor:


 1.3 TCe 150bg: daha güçlü performans

 Duster ürün gamına eklenen 1.3 TCe   Duster, Türkiye’de müşterisinin tüm
 150bg benzinli motor, yerini aldığı   taleplerine cevap vermek üzere ben-
 1.2 Tce 125 bg benzinli motora göre   zinli, dizel ve LPG seçenekleri ile satışa
 daha düşük yakıt tüketim değerlerine   sunuluyor. Duster ürün gamında; 1.0
 (6.3l/100km) sahip olmasının yanı sıra,   Tce 100 bg 4x2, 1.3 TCe 130 bg
 daha fazla güç ve tork üreterek daha   (4x2) ve 1.3 TCe 150 bg (4x4) benzinli
 yüksek performans sunuyor. Duster   motor manuel versiyonların yanı sıra
 1.3TCe 150bg, 5250 dev/dak’da   1.5 dCi 95 bg (4x2) ve 1.5 dCi 115 bg
 150 bg (110 kW) ve 1700 dev/dak’da   (4x2 manuel & 4x4) dizel motor manuel
 250Nm maksimum tork ile bir önceki   vites ve ECO-G 115 bg (4x2 manuel)
 nesil motora kıyasla +25 bg güç ve   LPG seçeneği bulunuyor.
 +45Nm tork sağlıyor.


 4  Number 1 - Automobile Magazine                                                  Kasım -2019                           5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10